27 октября 2017 г.

Науково-методична конференція викладачів та студентської молоді «Крок у науку: Моє ім’я Слов’янськ»

26 жовтня 2017 р. на базі ВСП НАУ Слов’янського коледжу Національного авіаційного університету відбулося засідання РМО викладачів хімії, екології та БЖД, на якому викладачі та студенти навчальних закладів прийняли участь у роботі ІІІ регіональної науково-методичної конференції викладачів та студентської молоді «Крок у науку: Моє ім’я Слов’янськ».
Учасників та гостей конференції привітав начальник коледжу, к.т.н. Завгородній Сергій Олександрович. Глибокі наукові дослідження студентів під керівництвом викладачів СК НАУ Поух Л.Й., Дзина Т.А. та Челов’ян Н.М. були представлені у вигляді дослідницьких проектів, документально-архівної роботи та аналітичних проектів з тем:
- «Моє ім’я – Слов’янськ» студентами коледжу: Грєгор’євою С., Федоріщевим Є., Ісиченко І.;
- «Слов’янський курорт: етапи розвитку» студенткою Цепелєвою А.;
- «Аналіз проблеми розвитку рекреаційного потенціалу Слов’янського регіону» студенткою Жуковіною В.;
- «Аналіз проблеми залучення інвестицій у розвиток промисловості Донецької області» студенткою Худолій А.
З презентацією дослідницької роботи з визначення гамма-фону полігону побутових відходів «Рута» у м. Костянтинівка виступила студентка СХМТ Щербак Орина (керівник роботи – Камнєва В.Б.).
Присутніми був відмічений високий рівень організації та проведення даного заходу викладачами та студентами коледжу під керівництвом Челов’ян Н.М.